flapps
Medlem
Jag bodde på Hilton Fashion District förra veckan, är HHD men det blev ingen upgrade denna gång. När det gäller frukosten så var jag inte imponerad av utbud eller service. Tre olika besked om vilken frukost HHD skulle få samt tråkig inställning hos personalen. Vi fick istället kuponger till en närliggande diner (Sunac) där man kunde köpa färsk frukt, äggrätter kaffe etc. Vi tyckte det gav bättre värde än frukosten på hotellet.
Rummen är rätt små på Fashion District, standarden är ungefär som övriga Hilton jag besökt i US. (de nyrenoverade rummen på Hilton Midtown mycket bättre men det hotellet är för stort och har ligger för långt upp för mitt besöksmönstet i New York så det är inte aktuellt.)
Jag kommer nog testa Conrad nästa gång, avsevärt större rum men kanske än mer läget, jag rör mig mest kring West Willage/Soho/Tribeca så det läget lockar mig mer.
Just läget utifrån vad/var ni mest kommer röra er är en faktor jag rekommenderar att ta i beaktande.
Tackar för infon . Känns som det blir Conrad då vi kommer snurra runt där vi en kommer bo...
/flapps