Senaste nytt

EuroBonus 20 år!

Tog det säkra före det osäkra, bokade in hela familjen till Washington i februari. Aldrig varit där skit samma vilken årstid. ungarna lär ju gilla läget iaf. 2200:- för fyra pers ToR är helt ok för mig. Visst hade det varit nice med BKK samma period men men det handlar ju ändå lite om pengar som jag aldrig har haft :=)

SAS Award.jpg

SAS Award2.jpg

På Twitter firas det också för fullt! En bild från någon lounge på en skylt med texten "20 flights 60 surprises. Don't miss the party on April 27"
Tyvärr verkar det inte hända desto mer.

Kvalificerade mig även till EBG för första gången idag på 20-årsfirandet och allt. Spiken i kistan blev morgonflyget KRN-ARN.
Tror inte det hände något speciellt där heller, somnade ganska kvickt.

Tog det säkra före det osäkra, bokade in hela familjen till Washington i februari. Aldrig varit där skit samma vilken årstid. ungarna lär ju gilla läget iaf. 2200:- för fyra pers ToR är helt ok för mig. Visst hade det varit nice med BKK samma period men men det handlar ju ändå lite om pengar som jag aldrig har haft :=)

Skidsemester?
whb_skis_0212.jpg

Jag åkte till BRU i morse med SK 589
20 % rabatt till EB medlemmar på parfym och choklad!
I SC loungen var det inget extra.
Var mycket folk på Arlanda, det märktes att det är långhelg

Jag åkte till BRU i morse med SK 589
20 % rabatt till EB medlemmar på parfym och choklad!
I SC loungen var det inget extra.
Var mycket folk på Arlanda, det märktes att det är långhelg

Shit vilket kanonerbjudande! Antar att de sålde slut både parfym och choklad på fem röda!!! Måste varit många nöjda kunder som fyndade! Attans att jag missade den flighten!! :(:(:(:(

Toppen