Senaste nytt

EuroBonus 20 år!

Bokade om min hemresa från CPH för att få se vad som var på gång med 20-årsjubileumet då det fanns vissa förväntningar. Inget i loungen i Köpenhamn i morse, inget på planet men slutligen en liten bit tårta i loungen i ARN plus några äldre damer med något fint hängande på dem som berättade om 20-årsjubileum. Kändes mer som en valstuga.:p.

Positiva var dock att jag fick en uppgradering till business från GVA igår efter att hittat mig själv inklämd på 4F på en Airbus 319. Trångt! Tack snälla pursern för det. Får se det som min present.

Note! Connecting flights to/from Copenhagen/Stockholm on SAS, Blue1 & Wideroe** entire network are included in the price.

Engelska bargainsidan säger ju som sagt entire network included, dessutom understruket.

Betyder det att man kan ha följande routing för 40k?

ORD/IAD/EWR-CPH-NRT/PEK/PVG

Då börjar det ju bli lite intressant...

Drömmer mig tillbaka till julkalendern 2009: 20k RT i Y LLA-ORD det var grejer det.

Kl 1338 kom mailet i min inbox. Halva priset på resor till ORD, IAD, PVG, PEK, NRT.

Blev för min del en långweekend i Tokyo med sambo i slutet på februari, och en weekend i Washington D.C i slutet på januari...

Ja, det var inte mycket att hänga i granen. Och som någon sade, det är bra långt fram för att boka en resa till vintern i USA eller Asien. Gott om platser verkar det i vart fall finnas även så här på eftermiddagen.

Varmrökt lax kan jag inte påminna mig att jag sett i Arlanda loungen tidigare. Riktigt gott! Ja och jubileumstårta förstås också...

Rökt lax har det varit varje gång jag varit där senaste månaden, ingenting som tilltalar mig det minsta
och inga alternativ har det funnits...

Toppen