Jag trodde faktiskt SAS och EB hade större ambitioner än så här. Att gå ut hårt och marknadsföra att EB fyller 20 år och starta detta med att kanonerbjudande till Shanghai skapar såklart ett stort intresse. Att sedan rasera det genom i sammanhanget noll attention på dagen D så raserar de sin egen ställning.
Gratis kaffe och tårta i loungen? Ursäkta men vem i *pip* bryr sig? Vad jag vet är kaffet gratis ändå, och tårta är inget som jag hoppar jämfota för. 30,000 i eko till PVG/PEK? Ok deal men inget som förtjänar att hyllas.
SAS hade defintivt chansen att ta tillbaka mig som resenär på PVG - CPH - ARN, nu dumpar jag de planerna för gott och fortsätter med PVG - MUC/FRA/ZRH - ARN.
Nu ska jag se till att utnyttja mina nästan 500,000 bonuspoäng på partnerbolag istället för på SAS så att det blir så dyrt för dem som möjligt. Jag hoppas regeringen tar sitt förnuft tillfånga och säljer av SAS och/eller försätter bolaget i konkurs. Mina skattepengar (ja, jag betalar fortförande viss svensk skatt) ska användas till bättre saker än att göda inkompetenta SAS-medarbetare med.
Jag är oerhört besviken nu och jag kanske tar i för mycket, men man behandlar inte sina kunder på detta viset.
//A380*G