J
JohanA
Guest
Uppmanar alla att skriva till SAS och klaga. De ska iaf få höra att de gjort något som inte är populärt.
Var hittar du denna information?Ubbe skrev:Möjligheten att "skänka" ett diamondkort eller lägre nivåer kommer att försvinna i och med förändringen av familjekonton.Klicka för att utvidga...
Som jag skrev är det min magkänsla och min tolkning av vad som hittills framkommit om Eurobonus 3.0.Canadien skrev:Var hittar du denna information?Klicka för att utvidga...
Nej det har du inte.Canadien skrev:Men ingen tillgänglig information har väl talat om P/D/G och möjligheten att ge bort ett kort i klassen under? Eller har jag missat något?Klicka för att utvidga...
JohanA skrev:Uppmanar alla att skriva till SAS och klaga. De ska iaf få höra att de gjort något som inte är populärt.Klicka för att utvidga...
JohanA skrev:Kan tillägga att@Ubbeär rätt ute med sin teori om statusgrundande poäng, men det blir lite annorlunda mot beskrivet ovan.Det verkar även som om alla vi som oroat oss för att poäng inte överförs efter april faktiskt inte behöver oroa oss just nu... kan inte ge mer detaljer annat än att sitta lugnt i båten och se att det kommer ordna sig.Klicka för att utvidga...
Varför det? Kan det vara så att jag skrev till SAS och klagade och sedan fick ett konstruktivt svar? Bara en teori...Mikael skrev:Hoppas du har rätt i det du skrev sist. Dock lite konstigt att du först uppmanar alla att skriva till SAS och klaga, sedan att vi inte behöver oroa oss...?Klicka för att utvidga...
JohanA skrev:Varför det? Kan det vara så att jag skrev till SAS och klagade och sedan fick ett konstruktivt svar? Bara en teori...Klicka för att utvidga...
Se ovan bBryant skrev:Vad fick du för svar?Klicka för att utvidga...
JohanA skrev:Se ovan bKlicka för att utvidga...
Du menar att du fått ett svar av SAS som du inte får dela med dig av? Märkligt att SAS har den approachen.JohanA skrev:Se ovan bKlicka för att utvidga...
JohanA skrev:Sitt lugnt i båten, tror inte du behöver oroa dig.Klicka för att utvidga...
OKTonton skrev:Du skriver "sitt lugnt i båten" två gånger nu men vill fortfarande inte svara påvarför? Imho så är det väldigt underligt...Klicka för att utvidga...
Det där tillförde mycket till diskussionen.JohanA skrev:OKKlicka för att utvidga...
Tycker inte jag.RickardG skrev:Det där tillförde mycket till diskussionen.Klicka för att utvidga...
JohanA skrev:Tycker inte jag.Klicka för att utvidga...