Var hittar du denna information?Möjligheten att "skänka" ett diamondkort eller lägre nivåer kommer att försvinna i och med förändringen av familjekonton.
Som jag skrev är det min magkänsla och min tolkning av vad som hittills framkommit om Eurobonus 3.0.Var hittar du denna information?
Nej det har du inte.Men ingen tillgänglig information har väl talat om P/D/G och möjligheten att ge bort ett kort i klassen under? Eller har jag missat något?
Uppmanar alla att skriva till SAS och klaga. De ska iaf få höra att de gjort något som inte är populärt.
Kan tillägga att @Ubbe är rätt ute med sin teori om statusgrundande poäng, men det blir lite annorlunda mot beskrivet ovan.
Det verkar även som om alla vi som oroat oss för att poäng inte överförs efter april faktiskt inte behöver oroa oss just nu... kan inte ge mer detaljer annat än att sitta lugnt i båten och se att det kommer ordna sig.
Varför det? Kan det vara så att jag skrev till SAS och klagade och sedan fick ett konstruktivt svar? Bara en teori...Hoppas du har rätt i det du skrev sist. Dock lite konstigt att du först uppmanar alla att skriva till SAS och klaga, sedan att vi inte behöver oroa oss...?
Varför det? Kan det vara så att jag skrev till SAS och klagade och sedan fick ett konstruktivt svar? Bara en teori...