tryffelkatten
New member
Blev en resa till Hong Kong 3:e - 12:e Juni för 5276:- i SAS Plus. Tackar.
Välkommen till BusinessClass, @simeon!simeon skrev:Hej! Första inläggetKlicka för att utvidga...
Det gäller endast till SAS egna destinationer då biljettregler tillåter endast SAS/Wideroe flygningar (och Cimber, Jettime, FlyBe etc).simeon skrev:Frågan är om kampanjen innehåller alla SAS egna destinationer, eller bara en delmängd. Vilka destinationer kan jag använda för att kolla det?Klicka för att utvidga...
Bokningsavgiften?Falcon71 skrev:hej, hittar inte - någon som vet vad bokningsavgiften på plus är tex på en mIami biljett ?Klicka för att utvidga...
Falcon71 skrev:förlåt - avbokningsavgifter - men tror jag hittade nu 300 euro ?Klicka för att utvidga...
Du kan avboka / ändra endast på hemresan också.t90tho skrev:Jag tänkte åka med familjen till Nice i höst en långweekend. Lysande med BC.se igen!VIP Plus verkar bäst, men vägen hem var inte helt optimal med lång transfer.Är det då bättre att boka som 2 separata bokningar, 1 per riktning, för att eventuellt kunna hitta bättre biljett hem senare. Eller finns den möjligheten ändå/går det att avboka ena riktningen enbart med denna bokning?Klicka för att utvidga...
Ja. Minst till avgång. Tror även att det går efter avgång, men det måste dubbelkollas i fare. Jag är på mobilen nu så kan inte kolla den detaljen.henningsver skrev:Är det gratis avbokning på SAS VIP Plus biljetterna inom Europa och isåfall tills hur nära inpå avgång?Klicka för att utvidga...