Jakob Österberg
Medlem
Vilken sida har du handlat på då?Du har rätt, dock har jag lyckats få double-dip flera ggr genom att klicka först på sas.se först och sedan refunder.se.
Vilken sida har du handlat på då?Du har rätt, dock har jag lyckats få double-dip flera ggr genom att klicka först på sas.se först och sedan refunder.se.
Vilken sida har du handlat på då?
Något buggar isåfall. Passa på att shoppa så länge det varar!På två ställen så här långt:
Kläder från Stylepit
Spel/godis från Discshop
Fick inatt in poäng från två köp på inkclub från maj och augusti förra året. Gjorde fem köp på inkclub under året och fick in poängen direkt vid köp två och tre. Alla köp gjorda på samma dator med exakt samma inställningar och webläsare. Att det ska vara så svårt och krångligt när man vid vissa köp har poängen direkt på kontot.
Var hittar du länken till efterregistreringen? Jag letade som en dåre men lyckades inte hitta någon.@Jakob Österberg Tycker det ser ut som vanligt med formuläret för efterregistrering!?
Men som många påpekar så finns det ju rätt stor förbättringspotential men oavsett stundtals små summor poäng så är det för mig en principsak. Fick för en månad sedan in något tusental poäng för ett Bose-köp från maj förra året. Nu väntar jag in poäng från ett köp jag gjorde för en månad sedan i Apple Store, det står registrerat som inköp från butiken Sportamore. Vem vet hur detta slutar
Det som stör mig är att poängen rent tekniskt kan komma in omgående, vilket är fallet om man handlar på Adlibris, men oftast får man vänta veckor eller efterregistrera.
Var hittar du länken till efterregistreringen? Jag letade som en dåre men lyckades inte hitta någon.