Senaste nytt

BC.se lokala träff i Stockholm 20 apr 2012

Jag hoppas på Moules & Frites men man blir lite lätt frågande när restaurangen inte
ens kan stava till maträtter som t.ex. Moules Marinere (sic).

Vilken rörig meny de har i den version de lagt ut på nätet.

Varför finns det en teater meny?

Ska folk äta förrätt?

Jag har också kikat på teatermenyn. Teatermenyer brukar ju gälla typ från kl 18 eller fram till kl 19 eller dylikt. Hittar inga sådana begränsningar i menyn(?)

Annars låter ju teatermeny som ett bra value for moneyalternativ. Hummersoppa och biff kostar 364 kr separat, men 275 ihop i teatermeny, så jag skulle nog kunna tänka mig att köra förrätt!

Förra gången hade de dagens rätt med ett glas öl för under 200 kr, om jag kom ihåg rätt.
Men det står inte i menyn så klart...

Dags för nästa lokala träff i Stockholm?

Det blir ju då svårt att förbeställa en dagens om den inte finns med på menyn... (?)

Last edited:
Jag har också kikat på teatermenyn. Teatermenyer brukar ju gälla typ från kl 18 eller fram till kl 19 eller dylikt. Hittar inga sådana begränsningar i menyn(?)

Annars låter ju teatermeny som ett bra value for moneyalternativ. Hummersoppa och biff kostar 364 kr separat, men 275 ihop i teatermeny, så jag skulle nog kunna tänka mig att köra förrätt!

Jag skickade ett mail med där jag frågade "Det finns något som heter teatermeny i eran meny, får man beställa ur den till det priset som står i den om man kommer på fredag klockan 18?"

Fick ett svar där det bara stod "Självklart".

Toppen