Senaste nytt

BC.se lokala träff i Stockholm 20 apr 2012

Jag har alltid undrat över om fotot på AHO är en katt eller en hund? Det ska bli kul att få träffa vad det nu är den 20:e... :p

Jag har kalendern fri, så jag kan dyka in när som. Är det kl 18 som gäller eller kommer folk att dyka in tidigare?

Jag har ännu inte lyckats hitta någon bortförklaring till att inte komma den 20:e så antar att du får sätta upp mig på gästlistan AHO... ;)

Själv har jag fått ytterligare anledningar att vara i stan den 20:e, så jag är 90% säker på att jag dyker upp.

Jag trodde det var en räv...

Som boende i Lappland och tillika australienälskare så utgår jag från att det är en järv alternativt en tasmansk djävul... :p

EDIT: Och det även eftersom jag i och med detta uppnådde inlägg 666 - Odjurets Tal...

Last edited:
Som boende i Lappland och tillika australienälskare så utgår jag från att det är en järv alternativt en tasmansk djävul... :p

EDIT: Och det även eftersom jag i och med detta uppnådde inlägg 666 - Odjurets Tal...

Jag tänker på Maidens låt "The number of the beast":

-"...6-6-6 the Number of the Beast. Hell and fire was spawned to be released"

Hur går det med bokandet nu då?

Jag och rob74 kan var där innan 17 men det kanske är bäst att säga typ 18 fast säg att några kommer före när man bokar?

Toppen