Senaste nytt

BC.se lokala träff i Stockholm 20 apr 2012

Du har inte missat något alls än. Träffen är ju först nästa fredag.. :)

Jag misstänker att det redan bokats bord, men om du känner för det, så dyk upp ändå. Med lite tur går det ju att lösa.

Hej alla glada!
Vi har bord från och med 18:00 den 20:e ... i och med att vi blir så pass många (21 personer om jag inte räknat fel ... ) så vill Monks att vi förbokar det vi vill äta. Så, processen blir som följer:

1. Kolla in menyn på "Monks Café | Restauranger, bryggerier och ölfrämjande i Stockholm", och ....
2. .. skicka ett PM till mig med ditt val, senast EoB nu på tisdag (2012-04-17, 17:00).
3. Jag ställer samman listan och ser till att Monks får den, och ...
4. ... så ses vi på fredag och har det trevligt!

Även om du inte vill äta något, någon (några?) har tidigt flyg från ARN, så skicka ett PM i alla fall så kan jag få det bekräftat och justera bordsbokningen. Monks är väldigt populärt en fredagkväll... :)

Med andra ord; vill du ha plats, med eller utan mat - skicka ett PM till mig.

Plats: Monks Café & Brewery, Wallingatan 38 - de öppnar redan 16:00 om någon är tidig så finns ju alltid baren ... själv planerar jag att ta mig dit lite tidigare och försöker vara på plats lite innan (har min BC-tagg här någonstans ... ), men i och med att jag har en bit att åka så kommer jag dock se till att senast vara på plats 18:00.

Last edited:
Toppen