Senaste nytt

BC.se lokala träff i Stockholm 20 apr 2012

Hej! Jag hade helt kopplat att detta var i morgon tisdag. Men eftersom detta numera är på fredag, så kommer jag gärna men först 19:00. Passar mycket bättre!

Hörde av mig Monks och frågade gällande kvällens tips. Tänkte att ska man förbeställa så kan det ju vara rätt så bra att veta vad det egentligen är som är kvällens tips. Fick följande svar:

"Kvällen tips vet vi inte om förrän fredag.
Det blir nog entrecote som det ser ut nu."

Hej igen,
Nu har det kommit in ett antal önskemål om mat ... jag har fört upp dem på min lista att skicka till Monks - vi behöver förbeställa i och med att vi är så pass många (21 personer, ursprungligen...).

Just det; ungefär hälften av dem som fanns med på den ursprungliga listan över de som sagt att det tänker komma har hört av sig till mig. Så, det ser ut som om jag kommer behöva "down-siza" bokningen med ett antal platser ...

Friendely reminder: om du vet med dig att du tänker komma och inte har skickat mig ett PM med ditt/dina önskemål vad gäller mat, så skicka ett PM till mig, annars kommer jag behöva stryka din plats.... en del har sagt att de planerar att komma lite senare, säg till (= PM till mig) om du vill ha något att äta eller inte så meddelar jag köket, och jag kan se till att det finns plats för alla som vill komma.

Du kan inte säga vilka du har fått anmälan ifrån så vi vet vilka vi ska jaga lite och att det inte blivit fel men anmälan i något fall?

Det är inte helt lätt att följa en tråd med 154 inlägg, misstänker att det står bakom en viss förvirring.

Jag vågar inte förbeställa mat då det är mycket som händer fredag-lördag (vi har dop för vår dotter på söndag). Tar chansen och riskerar att bli utan middag, kommer med 90% säkerhet för en öl eller två :)

Du kan inte säga vilka du har fått anmälan ifrån så vi vet vilka vi ska jaga lite och att det inte blivit fel men anmälan i något fall?

Bra idé! Återkommer inom kort med "listan" över de som "anmält" sig... just nu droppar det in en och annan, så jag väntar lite till, typ. när jag är hemma lite senare.

Det är inte helt lätt att följa en tråd med 154 inlägg, misstänker att det står bakom en viss förvirring.

Jag vågar inte förbeställa mat då det är mycket som händer fredag-lördag (vi har dop för vår dotter på söndag). Tar chansen och riskerar att bli utan middag, kommer med 90% säkerhet för en öl eller två :)

Jo, det är viss trafik ... :) ... därav min lilla påminnelse, men det tycks som om de flesta hör av sig nu innan deadline. "Sparar" någon plats i fall att ... hoppas du kan komma!

Återkommer senare med lite om hur många svarat och så ...

Ok - vi har följande på listan över de som skickat in önskemål om mat och eventell icke sådan (plats att ta något att dricka eller så);
- agehall
- Sakoz
- AHO
- Kricka
- rob74
- Kristofer
- mry
- Pandion
- flying
- 011430121
- Senator
- Magino
- nilsson
- sunkan
- Lonelyflyer
- bjornstrom (90% chans .. )
- doc
- rvarttinen

Summa sumarum; 18 personer (urspungligen 21), men någon kommer tiidgt och behöver åka til ARN, någon annan kommer senare. Men, jag spar några extra platser i fall det skulle bli så att någon misat att svara men kommer ändock.

Jag har ett möte på fredag på Mäster Samuelsgatan nära T-centralen, som är budgeterat att hålla på till kl 17, så jag kommer nog att dyka upp på Monks innan kl 18.

Nu har du även fått mail från mig.

Jag har dock legat hemma sjuk måndag och tisdag med en ordentlig förkylning, borde vara OK till på fredag men får nog ändå sättas som en 90 procentare.

Toppen