Senaste nytt

Betala räkningar med kreditkortet

Är det någon som vet om det går att betala Klarna fakturor nu med AMEX på betalo i och med Klarna och AMEXs nya samarbete?

Är det någon som har testat att betala in på sitt skattekonto med amex på betalo eller billhop och sedan verifierat att det har genererat poäng ?

Jag betalade min restskatt med mitt dinerskort på billhop men det räknades tydligen som ett kontantuttag och var därför inte poänggivande.

Jag fick dock en ide i och med att man kan betala in på sitt skattekonto när som helst och man kan även begära utbetalning därifrån så om det nu genererar poäng med amex t ex. så skulle det kunna vara ett bra sätt att fixa "gratis" poäng dvs manufactured pending.

• Gilla
Reactions: Gus
Är det någon som har testat att betala in på sitt skattekonto med amex på betalo eller billhop och sedan verifierat att det har genererat poäng ?

Jag betalade min restskatt med mitt dinerskort på billhop men det räknades tydligen som ett kontantuttag och var därför inte poänggivande.

Jag fick dock en ide i och med att man kan betala in på sitt skattekonto när som helst och man kan även begära utbetalning därifrån så om det nu genererar poäng med amex t ex. så skulle det kunna vara ett bra sätt att fixa "gratis" poäng dvs manufactured pending.
Kolla inlägg 91, 384 och framåt.

Jag har skummat igenom men har inte riktigt sett om någon har fått in poäng när man betalar in på skattekontot.

/A
Om du bara ska snurra pengar så är det väl lättare att teama ihop med en kompis, skaffa izettle eller liknande och börja snurra pengar till varandra. Men det är inte ett särskilt billigt sätt att skaffa poäng på...

Jag ser det som ett tydligt tecken på att vi väldigt snart kommer att få se förändringar i poängintjäningen på våra kort. Den nya lagen kryper otäckt nära nu...

Toppen