Meazza
Medlem
Nja, man måste gå in och godkänna betalningarna igen.Nu är problemet löst.
Kära kunder,
Tyvärr drabbades vi idag av ett fel i vårt system som en del av er redan uppmärksammat. Vi ber så mycket om ursäkt för detta. Vi har nu åtgärdat felet.
Detta gäller kommande betalningar med automatisk debitering och betalningsdag 31/8.
För er som har fått era betalningar nekade så kommer ni att behöva slutföra betalningarna manuellt under fliken ”kommande” på Mina sidor, genom att trycka på den gröna Betala-knappen. Inga debiteringar har skett.
För er vars kort har debiterats, och med fel summa, har betalningen makulerats och reservationen som gjorts på kortet släpps av banken inom kort. Dessa betalningar kommer att föras tillbaka till fliken ”kommande” där de kan slutföras manuellt.
Ni behöver således logga in på ert konto idag och genomföra betalningarna manuellt. Kontrollera gärna att uppgifterna är korrekta. Betalningsdag kommer fortfarande bli 31/8.
Om ni undrar över något går det alltid bra att ringa till oss på 08 - 662 96 00.
Tyvärr drabbades vi idag av ett fel i vårt system som en del av er redan uppmärksammat. Vi ber så mycket om ursäkt för detta. Vi har nu åtgärdat felet.
Detta gäller kommande betalningar med automatisk debitering och betalningsdag 31/8.
För er som har fått era betalningar nekade så kommer ni att behöva slutföra betalningarna manuellt under fliken ”kommande” på Mina sidor, genom att trycka på den gröna Betala-knappen. Inga debiteringar har skett.
För er vars kort har debiterats, och med fel summa, har betalningen makulerats och reservationen som gjorts på kortet släpps av banken inom kort. Dessa betalningar kommer att föras tillbaka till fliken ”kommande” där de kan slutföras manuellt.
Ni behöver således logga in på ert konto idag och genomföra betalningarna manuellt. Kontrollera gärna att uppgifterna är korrekta. Betalningsdag kommer fortfarande bli 31/8.
Om ni undrar över något går det alltid bra att ringa till oss på 08 - 662 96 00.