Senaste nytt

Tjänstebilstråden

Någon som kör ?

Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro 218 hk S tronic

Och kan berätta lite om hur ni upplever den ?

Kört A7:an med 3-liters spisen. Tummen upp vad gäller motor och drivlina. Grym kombination
Ägaren var dock så irriterad över att fylla på olja i samma takt som han tankande så han bytte bort den.

Någon som kör ?

Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro 218 hk S tronic

Och kan berätta lite om hur ni upplever den ?

Jag har kört den ett kortare tag som hyris dock som Allroad. Jag tycker att det är en väldigt läcker bil framförallt exteriört.

Plus: Designen, Kvalitetskänslan
Minus: Knasig S-tronic som jag aldrig kom överrens med, stötig även med luftfjädring samt trång och opraktisk. Många knappar nere på mittkonsolen som gör att man måste ta blicken från vägen för att justera radion etc.

Min referens är e-klass.

mvh

Kört A7:an med 3-liters spisen. Tummen upp vad gäller motor och drivlina. Grym kombination
Ägaren var dock så irriterad över att fylla på olja i samma takt som han tankande så han bytte bort den.
Tror inte jag pratat med någon Audiägare som är nöjd med oljeförbrukningen.

Var och provkörde nya Range Rovern för en stund sedan. Stor och snygg men tråkig att köra och kändes väldigt svampig. Ska kika på modellen innan och då med större motor. Någon som har erfarenhet av Range Rover?

Tror inte jag pratat med någon Audiägare som är nöjd med oljeförbrukningen.

Var och provkörde nya Range Rovern för en stund sedan. Stor och snygg men tråkig att köra och kändes väldigt svampig. Ska kika på modellen innan och då med större motor. Någon som har erfarenhet av Range Rover?

Vilken RR är det du kollar på? :)

104b4d08f13ad4bff6d20866527daa94.jpg

För några dagar sedan såg jag min första SAAB i Korea.

Toppen