Bryant
Medlem
Vad har det här med cashback sidor att göra![]()
Mitt svar syftar på att jag valde att inte boka via refunder då biljetten blev dyrare.
Är det ofta så att "prylen" man köper blir dyrare via cashbacksidor?
Vad har det här med cashback sidor att göra![]()
Mitt svar syftar på att jag valde att inte boka via refunder då biljetten blev dyrare.
Är det ofta så att "prylen" man köper blir dyrare via cashbacksidor?
Det här är ett long-shot, men vem vet, det kanske funkar? På www.refunder.se/butiker/sas-287 finns en länk till SAS och klickar man på den kommer man till www.sas.se/?WT.mc_id=XXXXXXXX där XXXXXXXX troligtvis innehåller krypterad information om vem som är inloggad. Du hade ju kunnat testa att lägga till detta på din länk så att det ser ut så här vip.flysas.net/truetravelmusicsweden/?WT.mc_id=XXXXXXXX. Testa med en avbokningsbar biljett och se om du får ett bekräftelse e-mail ifrån Refunder. Får du inte det är det bara att avboka biljetten. Det har hänt mig att jag har fått ett bekräftelse e-mail av Refunder, men jag har ändå nekats återbäring av den slutgiltiga försäljaren så jag lämnar absolut inga garantier.
Det där fungerade tom igår, nu får jag inte längre fram VIP priserna...
Refunder.se skrev:Handla och få pengar tillbaka!
Testa Refunder redan idag så får du 100 kr att handla för. Handla från 449 butiker och få pengar tillbaka!
Refunder.se skrev:Få 50kr extra av Refunder & PayPal
Vi på Refunder.se har inlett ett samarbete med PayPal. Detta vill vi fira med att ge 50 kronor extra till alla som för över sin återbäring till sitt PayPal-konto senast den 31/1 2016.