flonken
Medlem
Nej, men du får 5000 extrapoäng efter ditt första köp.En snabb fråga finns det någon kampanj för anmälningsbonus till Coop MedMera Mer i denna månad?
En kompis som funderar att skaffa för att komma in i poängträsket.
Nej, men du får 5000 extrapoäng efter ditt första köp.En snabb fråga finns det någon kampanj för anmälningsbonus till Coop MedMera Mer i denna månad?
En kompis som funderar att skaffa för att komma in i poängträsket.
Japp, du har förstått det rätt.Har precis tuggat mig igenom denna tråden men det är en sak som jag funderar på.
Säg att jag i slutet på januari betalar mina räkningar via betalo. Jag får då en skuld på mitt Coop kort och då kommer det en räkning på det som skall betalas i februari? och måste då betalas på "vanligt" sätt via ens bank....har jag förstått det rätt?
Har precis tuggat mig igenom denna tråden men det är en sak som jag funderar på.
Säg att jag i slutet på januari betalar mina räkningar via betalo. Jag får då en skuld på mitt Coop kort och då kommer det en räkning på det som skall betalas i februari? och måste då betalas på "vanligt" sätt via ens bank....har jag förstått det rätt?
Om du samlar ihop i batcher om 60k Coop-poäng (=60kkr räkningar) som du sedan för över så får du 10k eb-poäng per sådan batch, alltså 20k eb-poäng per år på dina räkningar.Har läst lite och om jag förstått det hela rätt så ifall man skaffar ett coop med mera kort, så kan man kostnadsfritt betala räkningar med kortet och sen när man fått poäng så kan man flytta över dessa till eurobonus, om man räknar med att räkningarna uppgår till 10 K per månad är det ju 17500 eurobonuspoäng per år, stämmer detta??
Ja och utnyttjar du Coops kampanjer där de ibland har bättre växelkurs kan du få upp till 24000 EB-poäng per år.Har läst lite och om jag förstått det hela rätt så ifall man skaffar ett coop med mera kort, så kan man kostnadsfritt betala räkningar med kortet och sen när man fått poäng så kan man flytta över dessa till eurobonus, om man räknar med att räkningarna uppgår till 10 K per månad är det ju 17500 eurobonuspoäng per år, stämmer detta??
Har läst lite och om jag förstått det hela rätt så ifall man skaffar ett coop med mera kort, så kan man kostnadsfritt betala räkningar med kortet och sen när man fått poäng så kan man flytta över dessa till eurobonus, om man räknar med att räkningarna uppgår till 10 K per månad är det ju 17500 eurobonuspoäng per år, stämmer detta??