Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

More newbie questions:
Når man bestiller COOP MedMera Mer og det står "just nu 5000p i innmeldingsbonus" - når kommer disse 5000p inn på konto?
Når man betaler regninger med Betalo, når blir de registrert på poengkonto?

More newbie questions:
Når man bestiller COOP MedMera Mer og det står "just nu 5000p i innmeldingsbonus" - når kommer disse 5000p inn på konto?
Jag fick välkomstpoängen samma dag som det första köpet registrerades. Poäng från Betalo kommer samma dag som kortet debiteras.

More newbie questions:

Beställde mitt kort 2 januari. Fick kortet 5 januari. Pinkoden 8 januari och 5000 välkomstpoäng kom 12 januari.

Hos mig så kommer betalo poängen in på debiteringsdagen. I betalo så väljer man betaldatum och om det är inom 5 dagar så debiteras kortet direkt. Andra datum så blir DET betaldatumet och det datum då Coop poängen trillar in.

Hmmm... Jeg har blitt debitert på kortet (det står registrert i "nettbanken") av betalo, men har ikke fått noen poeng for dette. Nå står det "ej bokförda köp" - så det er kanskje slik at jeg får det over helga når bokføringene kjøres i gang igjen? Ingen 5000p registrert heller, selv om jeg aktiverte kortet i går. Nuvel. Patience, I guess.

Beställde mitt kort 2 januari. Fick kortet 5 januari. Pinkoden 8 januari och 5000 välkomstpoäng kom 12 januari.

Hos mig så kommer betalo poängen in på debiteringsdagen. I betalo så väljer man betaldatum och om det är inom 5 dagar så debiteras kortet direkt. Andra datum så blir DET betaldatumet och det datum då Coop poängen trillar in.

Efter två dagar ungefär

Så är det inte för mig. Jag lade in några räkningar för betalning den 21 oktober. Betalo ser till att pengarna kommer in på mottagarnas konto den 23 oktober, men mitt kort debiterades den 21:a och jag fick mina poäng den 21:a.

Så är det inte för mig. Jag lade in några räkningar för betalning den 21 oktober. Betalo ser till att pengarna kommer in på mottagarnas konto den 23 oktober, men mitt kort debiterades den 21:a och jag fick mina poäng den 21:a.
Mina poäng brukar trilla in efter två bankdagar, ungefär vid 20:30 på kvällen...

En snabb fråga finns det någon kampanj för anmälningsbonus till Coop MedMera Mer i denna månad?
En kompis som funderar att skaffa för att komma in i poängträsket.

Toppen