Tror jag behöver en till kaffe
Men nu räcker det med att växla in 27000 Eurobonuspoäng för det där Zoegat
Tror jag behöver en till kaffe
Ny kampanj som pågår?
Surfade runt på SAS hemsida och läste detta:
LÅT DINA INKÖP HOS COOP BLI TILL EN RESA
– KAMPANJ JUST NU SOM GER DIG 20% MER!
Vårt samarbete innebär att du kan konvertera antingen EuroBonus-poäng till MedMera-poäng så att du kan fylla på ditt kylskåp, eller MedMera-poäng till EuroBonus-poäng som tar dig snabbt ut i världen på din drömresa.
Kampanj i hela december!
20% bättre växlingskurs tom den 31/12 2015. Gäller endast från EuroBonus-poäng till Coop MedMera-poäng.
länk: COOP - kampanj - SAS
Blev lite förvånad för jag hittade inget på coops hemsida, har inte fått nåt mejl och har inte läst nåt här på forumet.
EDIT: Såg nu att det var Eurobonus-poäng till Coop-poäng. Helt värdelöst med andra ord. Tror jag behöver en till kaffe
Stemmer det at COOP MedMera har 0% valutapåslag om du handler på utenlandske nettbutikker?
Som jag läser villkoren ovan så är Medmeras växelkurs samma som Mastercards växelkurs...Coop skrev:Användning av Kortet vid köp eller uttag i utländsk valuta, oavsett om det sker i Sverige eller utomlands, medför att omräkning sker från den utländska valutan till svenska kronor enligt av MedMera tillämpad växelkurs. Motsva- rande gäller vid returer. Av MedMera tillämpad växelkurs är en daglig referensväxelkurs som MedMera erhåller från MasterCard. Referensväxelkursen som tillämpas är den kurs som gäller den dag transaktionen kommer MasterCard tillhanda (se Prislistan på Coop Kontohavaren kan få information om referensväxelkursen genom att kontakta MedMera.
Som jag läser villkoren ovan så är Medmeras växelkurs samma som Mastercards växelkurs...
https://www.coop.se/Global/BetalkortOchBank/Villkor CoopMedMera_Mer_20151101.pdf
Går inte att PM dig...?Stemmer det at COOP MedMera har 0% valutapåslag om du handler på utenlandske nettbutikker? Jeg skal kjøpe meg ny apple-maskin på en norsk nettbutikk, og med en prislapp på over 15,000kroner er det greit at det ikke koster noe ekstra å betale i NOK....![]()
Går inte att PM dig...?
NopeInteressant, kan "PM-boksen" være full? Går det nå? Jeg har fjernet noen samtaler.
SAS EuroBonus PointsDet verkar inte vara möjligt i den nya eurobonusshoppen
Edit: De verkar ha fyllt på med ordentligt med saker sedan jag kollade senast, så det kanske blir möjligt längre fram.