Allt beroende på tekniskt strul... Anmärkningsvärt är väl att RKS redan börjat strula.
Jag kan rapportera att det var en lucka som inte ville stängas [till någonting som hade med luften att göra så ev. problem med cabin pressure]. Fick återvända till gate efter taxi och sedan göra en provstart av motorerna för att försäkra sig om att luckan nu ville vara med!SK925, CPH-IAD (LN-RKH, även känd som Emund Viking) lämnade CPH en dryg halvtimme sent. Någon som vet varför? @KeXx ?
Kan rapportera att de tog in en extra passpolis som stod utanför båset längst till vänster och skapade en extra kö! Han verkade bara släppa igenom folk med pass han inte tyckte behövde scannas...Fikapaus i passkontrollen som försenade boardingen?![]()
Det här är BC - aldrig svarslöst!Jag kan rapportera att det var en lucka som inte ville stängas [till någonting som hade med luften att göra så ev. problem med cabin pressure]. Fick återvända till gate efter taxi och sedan göra en provstart av motorerna för att försäkra sig om att luckan nu ville vara med!
Du får väl komma försent till avgången så dom får hålla planet !LN-RKF är nu sen från CPH (SK925). Någon som vet vad som var fel?
Jag ska med på returen senare idag... [Som just nu visar en lagom irriterande försening på drygt 2 timmar]. Om skiten ska bli sen kan den gärna vara 4 timmar sen så att man får EU-ersättning!
Haha, har hört att det fungerar sådär med HBO. I alla fall om man ska hålla det någon längre tidDu får väl komma försent till avgången så dom får hålla planet !
Ha
Haha, har hört att det fungerar sådär med HBO. I alla fall om man ska hålla det någon längre tid
Edit: är inte jättelycklig just nu. Härom veckan gick det inte att använda online (pdf) boarding kort i security här på IAD... Nu anlände jag på separat bokning och stod utanför lufthansas Lounge, men eftersom varken appen (ej nytt) eller online (nyhet!) fungerar för att skriva ut eller skapa pdf så måste jag gå landside till en disk som brukar öppna 14.00 30 min) och nu öppnar den 15.00 idag! Tack SAS för inkompetenta tekniska lösningar här på IAD. Varför inte låta United eller någon som har personal här sköta ground handling??????