Inte ens SEN/HON är garanterad uppvaktning om man flyger på födelsedagen.Meh, jag flög ju LH F på min födelsedag tidigare i år, och en av de saker jag faktiskt var lite besviken över var att det inte uppmärksammades på något sätt (förutom av pursern på anslutningsflyget till FRA). En sån där födelsedagsanka hade ju suttit fint. Tyvärr så tror jag att jag redan har planer för födelsedagen 2016, annars hade det varit dags att börja planera en ny resa då.
Inte ens SEN/HON är garanterad uppvaktning om man flyger på födelsedagen.
Vissa flygbolag verkar att kunna hantera passagerarens födelsedag på ett bra sätt även om man inte har någon status hos dem.Inte ens SEN/HON är garanterad uppvaktning om man flyger på födelsedagen.
Absolut. Det enda jag sa var att man inte ens som SEN/HON är garanterad uppvaktning när man flyger.Vissa flygbolag verkar att kunna hantera passagerarens födelsedag på ett bra sätt även om man inte har någon status hos dem.
Singapore Airlines, ni vet om vad en bra service är! | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
Ny fråga om LH First:
Jag tänkte uppgradera min bonusresa från C till F CPH-FRA-SIN, men har aldrig åkt F innan. Min fråga är om det ingår någon sorts hämtning i bil hemmavid? Även vid bonusresa?
Bor i Skåne och ska åka från CPH.