Det får man. Under kampanjen ger 60.000 COOP-poäng 12.000 EB-poäng istället för 10.000. Dvs en kurs på 0.20 istället för 0.167.mry skrev:Men då man fick mera poäng när man växlade 60 000 poäng när det inte var kamapanj borde man väl fortfarande få det som de nu skriver 20% extra?Klicka för att utvidga...
mry skrev:Men då man fick mera poäng när man växlade 60 000 poäng när det inte var kamapanj borde man väl fortfarande få det som de nu skriver 20% extra?Klicka för att utvidga...
Så vitt jag kan se så är den procentuella bonusen egentligen inte exakt 20% utan snarare 20–33%. Bäst procentuellt påslag jämfört med ordinarie kurs får man vid växling av 20K, 30K och 40K Coop-poäng.RollingStone skrev:Det får man. Under kampanjen ger 60.000 COOP-poäng 12.000 EB-poäng istället för 10.000. Dvs en kurs på 0.20 istället för 0.167.Klicka för att utvidga...
140 000 kr för min del...Viking75 skrev:Hur var det gällande belopp på fakturor? Det gäller Betalo i kombination med Coop medmera? Hur stora belopp har ni fått igenom?Klicka för att utvidga...
ahh skrev:Hur ser det ut för er som hade problem med icke-registrerade poäng - har det löst sig för er? Väntar fortfarande på ca 30 000 poäng som saknats i snart 6 månader (-"Vi utreder saken"...).Klicka för att utvidga...
Jag hade hoppat att jag skulle slippa ta tag i den uträkningen. Det är ju lagom smidigt att få fram inköp från december 2014-maj 2015 på Coops hemsida. Tror det får bli ett sista försök med ett samtal till kundtjänst..mha321 skrev:Jag behövde inte skicka in något mer underlag än exakta datum och belopp, så fixades det på 3-4 dagar.Klicka för att utvidga...
Valpolicella skrev:Kan min sambo välja att konvertera till Eurobonus och skicka poängen till MITT Eurobonus-konto, eller måste vi ordna ett familjekonto på Eurobonus först så att poängen automatiskt förs över till mig?Klicka för att utvidga...