Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Jag är inte pro SAS men jag tror att saker och ting fungerar så här.
Med tanke på att en stor del av konsumenterna accepterar vad LCC erbjuder (och inte erbjuder) så kommer stora massan inte bryr sig om bra service.

Har du ikke skjønt at det er sånn det fungerer da.... :p Sitter bare en gjeng med ukritiske fanboys som styrer SAS. Det absurde er at de tjener penger på det, og har snudd røde til grønne tall :eek: Kanskje det er løsningen på å snu en synkende skute? Være fanboys? :D

Det här som är det stora problemet med alla fanboys. I stället för att fokusera på vad SAS gör fel och komma tillrätta med det försöker man släta över det och komma med ursäkter. Hade alla slutat acceptera den låga nivån hade vi troligtvis fått ett bättre SAS.
Håller med. Problemet är ju att SAS lovar något som de sen sällan håller. De annonserar om prio men sen får alla boarda som de vill. Det är det som skapar irritationen. Men när vi ser att man lovar och att sen andra klarar av att leverera då förstår man att det inte är en omöjlig uppgift utan en styrningsfråga.

Min lokala ICA butik har extrapris på Anthon Berg chokladpinnar och 3-pack Froosh Smoothie på pappersburk. Undrar om SAS köper in sitt lager från ICA, eller vice versa :p
Vilken ICA då?

Fyllde idag i en lång feedback på hemsidan och när skrivit klart och trycker "skicka" så försvinner hela forumeläret! Inte en anning fall det skickades eller inte men orkade inte skriva in feedbacken igen ...

Fyllde idag i en lång feedback på hemsidan och när skrivit klart och trycker "skicka" så försvinner hela forumeläret! Inte en anning fall det skickades eller inte men orkade inte skriva in feedbacken igen ...
Man brukar få ett bekräftelsemail, i alla fall om man valt att få respons av SAS.

Flög AGH-ARN idag med SK178 Operated by Jet Time.

Det kändes som att den danska kabinpersonalen var synnerligen ointresserade av sitt jobb. Efter att pliktskyldigt hällt upp te och kaffe till oss fåtalet passagerare så uteblev påtåren (och övrig service). När jag en bit in på turen uppsökte toaletten så fann jag flygvärdinnorna sittandes på sista raden med skvallertidningar, läsk och nötter. Humor.

Toppen