Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Välkommen till träffarna i Skåne. Där sitter jag som stockholmare med malmöiter, djupaste småländska, blekingska och jyskdanska i ett härligt sammelsurium. Det krävs en fyra-fem öl innan jag fattar vad folk säger.
Det är ju därför man skall bo i Skåne som icke-skåning. Man får ständigt lov att ha 4-5 öl innanför västen för att klara av samhällslivet.

Vad herrarna sätter i sig på en kväll, det spiller jag på mig....
Åter till ämnet, visst det finns förbättringspotential i flera stycken, prioboarding, mängden (och storleken) av handbagage, information om "Equipment change osv. Som frekventa resenärer så har vi dels detta forum men det finns också pendlarmöten att tillgå och framföra konstruktiv kritik. För egen del brukar jag alltid ta en inträffad händelse, hur jag upplevde den och hur man kunde agerat på ett annat sätt. Har på detta sätt upplevt en väldigt stor lyhördhet och jag har också märkt att man lyssnat och försöker lära sig i syfte att bli bättre

Vad herrarna sätter i sig på en kväll, det spiller jag på mig....
Åter till ämnet, visst det finns förbättringspotential i flera stycken, prioboarding, mängden (och storleken) av handbagage, information om "Equipment change osv. Som frekventa resenärer så har vi dels detta forum men det finns också pendlarmöten att tillgå och framföra konstruktiv kritik. För egen del brukar jag alltid ta en inträffad händelse, hur jag upplevde den och hur man kunde agerat på ett annat sätt. Har på detta sätt upplevt en väldigt stor lyhördhet och jag har också märkt att man lyssnat och försöker lära sig i syfte att bli bättre

All kudos til de som har konkrete hendelser og framfører de nøkternt og to the point, uten å få det til å høres ut som verden går under og overdriver/dramatiserer. Det er det som skaper utvikling framover! :)

Och nu sitter jag och väntar på sk140 sim har ett trasigt hjul sedan inatt men ännu inte fixat. Skulle iofs åkt med sk144 som blev inställt pga dålig planering av besättning. Urdålig information.

Fortsättningen var att hjulet budades från Danmark men fastande vid införsel till flygplatsen och lyckligtvis hittade de en tekniker som kunde byta hjulet tills slut.

Summa sumarum så ställdes 7:10 planet in och blev ombokad till 6:35 planet som lyfte 8:55 och landade 9:36. Ingen till urdålig information och ibland lögner. Själv missade jag väsentliga delar av min dag som kommer att påverka min situation länge och önskar SAS en lycklig konkurs.

Toppen