Senaste nytt

Bästa resväskan (Stor resväska)

Ingen som har erfarenhet av ovan?
Jag dumpade min Lite-Cube för att hjulen samlade skräp och slutade rulla lätt, skickade in den en vända på reparation (garanti) men det tog bara några månader innan det var dags igen. Då köpte jag en Salsa, där funkar hjulen bra och ser ut att vara en bättre konstruktion. Bägge är spinners.

Jag har inte haft några större problem med min cube lite förutom att gummit i ryggen som ska avlasta dragkedjan när man öppnar den nu börjat spricka. Dragkedjan i sig har det inte varit några problem med.

Jag har en fem år gammal modell och jag undrar om det inte gjort hjulen större sista åren. Jag har hsh inte haft några problem med dem även om jag gärna skulle ha lite större hjul.

Jag dumpade min Lite-Cube för att hjulen samlade skräp och slutade rulla lätt, skickade in den en vända på reparation (garanti) men det tog bara några månader innan det var dags igen.
.

Japp ungefär varannan månad tar vi fram insexnyckeln (man behöver 2 stycken) och demonterar hjulen för julstädning:). Har man väl fått kläm på det så tar det bara några minuter. Men irriterande.

Någon som har erfarenhet att Tumi Duffel Bag? Och hur är det prismässigt att handla Tumi i Hong Kong?
Finns det rentav en outlet där kanske?

Jag har inte testat själv, men de jag har pratat med tycker att de funkar riktigt bra. Jag är lite sugen själv. Har dock svårt att se att priserna på Tumi skulle vara bra i Hong Kong. De verkar kosta ungefär lika mycket oavsett var i världen jag tittar på dem.

Och hur är det prismässigt att handla Tumi i Hong Kong?
Jag tittade på lite olika Tumiväskor när jag var i Hongkong. Då hade de kampanj i butiken i SOGO (på TST). Men tur att det finns Wifi nuförtiden för med 20% rabatt var priserna nästan nere på nivån att beställa direkt på Tumi.com.

Toppen