Valley
Medlem
Men den nya har backvarnare och parkeringsassistans ?På onsdag hämtar jag min nya E350 Bluetec.
Som traditionen bjuder så lyckades jag så klart backa in i stolpe nu några dagar innan inbytet av den gamla.
Men den nya har backvarnare och parkeringsassistans ?På onsdag hämtar jag min nya E350 Bluetec.
Som traditionen bjuder så lyckades jag så klart backa in i stolpe nu några dagar innan inbytet av den gamla.
Men den nya har backvarnare och parkeringsassistans ?
Hehe. Nu ska du inte vara sån. Stolpen var 22mm tunn och tog precis mellan 2 detektorer. Ingen varning då den var för liten tyvärr.
Ingen som kör Tesla Model S?
Lånade min kollegas Mercedes E220 Fleet edition 2015 i veckan för en tur/retur Göteborg - Stockholm. Min V70 var på service och jag var ändå lite sugen på att prova en E-klass på en lite längre tur än vid en ordinarie provkörning.
Måste säga att jag inte blev övertygad. Först och främst hade jag svårt att hitta en vettig körställning, stolarna kändes rent av obekväma - i mitt tycke ljusår från Volvos utmärkta stolar.
I övrigt kändes bilen rätt ordinär och tråkig. Kommer definitivt titta åt annat håll när det är dags för mig att byta nästa gång. Skulle absolut inte vilja byta bort min V70 mot denna.
Har beställt min, S85D. Leverans i slutet på oktober. Dock inte som tjänstebil pga lokala bestämmelser, dock får jag vettig ersättning ifrån firman.Ingen som kör Tesla Model S?
Har funderat på en pickup som tjänstebil. Har tyvärr inte någon koll alls på det segmentet. Någon som har tips på en mellanstor pickis med dubbelhytt med någorlunda vettigt baksäte? Krav är 4-hjulsdrift och lågväxel.