Stefan62
Medlem
Sorry, måste ändra mig...missförstod frågan.Vilket ny och BRA info!Sedan när? Gäller det bara premium kortet eller elite kortet?
Inget fritt Amex för EBG/EBD för närvarande - endast Diners och Mastercard!
Sorry, måste ändra mig...missförstod frågan.Vilket ny och BRA info!Sedan när? Gäller det bara premium kortet eller elite kortet?
Jag ser att SAS har gratis årsavgift på Amex för de EBD som bor i Skandinavien på sina norska websidor (EuroBonus medlemsniver - SAS men inte de svenska (EuroBonus medlemsniver - SAS Det står inte något om svenskt/norskt SAS Amex eller nivå, bara att man ska bo i Skandinavien.
Detta var en nyhet för mig, men dessvärre blev jag EBD efter att årsavgiften för 2015 blev belastad. Nästa år...
Någon som vet om/hur detta fungerar i praktiken? Kan ju vara speciellt interessant för er i Sverige som betalar mycket för SAS Amex Elite kortet - 20.000 basic points och kortet "betalt" av SAS.
Visa bifogad bild 35031
Om man tittar på sas.se så ser tabellen annorlunda ut. Inget om gratis årsavgift på Amex där. Kan det vara olika beroende på land?
Skulle inte förvåna mig. Eller så är det någon som skrivit fel på den norska sidan...
Jag ringer varje år! Det resulterar alltid i att man får något som kompensation, senast ett presentkort på Stadium.Någon som vet om man fortfarande kan ringa till AMEX och beklaga sig över årsavgiften och därigenom få reducerad årsavgift.
+1Jag ringer varje år! Det resulterar alltid i att man får något som kompensation, senast ett presentkort på Stadium.
+1.Jag ringer varje år! Det resulterar alltid i att man får något som kompensation, senast ett presentkort på Stadium.