LH alla dagar i veckan. Finns hur mycket som helst skrivet om Lufthansas förstaklass här och det är bra prylar.
Har inte åkt United men det är inte alls i närheten
Hur manga egna erfarenheter med respektive LH och UA F baserar du detta pa?
[..]
Ursakta men hur vet du det da?
Vaknat på fel sida idag? Om det nu skulle råka vara så att United hade en fantastisk förstaklass, så hade vi nog sett mer av den här. Det gör vi inte av den enkla anledningen att den inte är så fantastisk.
Din beskrivning av LH F antyder att du borde ha skickat ett rejält klagomål till LH - så där får det inte gå till.
Om man ska göra en korrekt jämförelse så måste man nog ha testat båda, ja.
Jag, liksom de flesta andra här, har inte flugit United F. Jag har däremot flugit två ben i LH F.Sa hur manga strackor med respektive bolag grundar du ditt pastaende pa?
Enlig mig sa ar UA F minst lika bra som BA F (men har iof bara flugit BA F en gang) som manga verkar ha provat..
Nog? For at bruge dit eget udtryk, "nu svamlar du". Naturligvis skal man have prøvet begge produkter for at kunne lave en korrekt jämförelse - en u-korrekt jämförelse kan man ikke bruge til så meget.Om man ska göra en korrekt jämförelse så måste man nog ha testat båda, ja. Men återigen, om United hade en förstaklasskabin som var riktigt bra, så skulle nog fler ha testat den.
Ja, First Class Terminal er spektakulær, men jeg vil mene at den er ganske hypet. Mad og drikke er i en klasse for sig selv, men man finder IMO en mere behagelig atmosfære mange andre steder.Det som dessutom gör LH fantastiskt, är markservicen innan flighten. DEN har få andra bolag och garanterat inte United.
Jeg vil også sige at BA og UA er i samme liga, men BA er lidt bedre på en del punkter. Men, det er ikke meget de er bedre.. BA skiller sig dog ud hvad gælder vine og champagne hvor de IMO er med i toppen.Enlig mig sa ar UA F minst lika bra som BA F (men har iof bara flugit BA F en gang) som manga verkar ha provat..