Jakob Österberg
Medlem
När reklam försöker framstå som en recension utan att det framgår att det rör sig om reklam så försöker någon lura mig. Jag tycker inte om när någon försöker lura mig. Svårare än så är det väl inte.
Sidan drivs av BusinessClass Media AB så med största sannolikhet går intäkterna in i bokföringenJag hoppas BC tar upp det här som inkomster annars väntar troligtvis en skattesmäll i likhet med många bloggare som gör smygreklam https://www.google.se/url?sa=t&sour...FeLmtHaXPjtGr2KfQ&sig2=YxxSbAWHqcqHUVvkw3AsDg
Jag hoppas BC tar upp det här som inkomster annars väntar troligtvis en skattesmäll i likhet med många bloggare som gör smygreklam https://www.google.se/url?sa=t&sour...FeLmtHaXPjtGr2KfQ&sig2=YxxSbAWHqcqHUVvkw3AsDg
Ja, det där lilla ordet har gett mig problem i jobbet (anställd av ett bolag i Finland).Lite språkförbistring här tror jag.
"nok" betyder inte "kanske, vi får se" utan "definitivt". Jämför finlandssvenskans "nog" som inte är detsamma som svenskans.
Ett lysande förhållningssätt,jag gör likadant. Förutsätt att förstasidan är rent kommersiell och genererar nödvändiga intäkter för verksamheten,så att vi kan gå direkt till forumen där det intressanta finnsJa, det där lilla ordet har gett mig problem i jobbet (anställd av ett bolag i Finland).
I övrigt bryr jag mig inte kring sakfrågan, eftersom jag enbart läser forumet och inte artiklarna på förstasidan...
Ett lysande förhållningssätt,jag gör likadant. Förutsätt att förstasidan är rent kommersiell och genererar nödvändiga intäkter för verksamheten,så att vi kan gå direkt till forumen där det intressanta finns![]()
Problemet ar ju att det inte ar helt klart vad som ar vad. Jag loggade in via mobilen och borjade lasa just denna annonsen, sag valdigt bra ut tills det sa alldeles for bra ut och med avslutningen som lankade till en bokningssite sa blev det ju inte alls bra. Om jag ar inne pa en site vill jag kunna lita pa allt jag laser, eller iallafall veta vad det handlar om. Som exemple kan jag ju ta att om jag laser pa aftonbladet, expressen eller liknande sa raknar jag med att det ar en massa logner och osanningar - pa BC har jag forvantat mig sanningar fran likasinnade.Ett lysande förhållningssätt,jag gör likadant. Förutsätt att förstasidan är rent kommersiell och genererar nödvändiga intäkter för verksamheten,så att vi kan gå direkt till forumen där det intressanta finns![]()
Om någon ny medlem hyllar på något så tar jag det med en nypa salt.Edit: Hur hur kan du lita pa att det i fourmet ar korrekt om ovrigt inte ar det?
Haller helt klart med, problemet ar ju att det inte stod vem som skrivit annonsen forrens den var genomlast.Om någon ny medlem hyllar på något så tar jag det med en nypa salt.
Om @Tommy Palomäki skriver något gott om SAS sätter jag på en filter. (ej illa menat, Tommy. Du är en schysst kille)
Om en viss Thomas skrivet något dåligt om SAS sätter jag också på en filter.![]()