Senaste nytt

Bli Le Club Accorhotels (tidigare A-Club) Platinum gratis

Slog i förrgår till med att köpa lika många aktier som jag är år gammal (det blev inte billigt :);)).
Skickade ansökan om uppgradering igår och konstaterade nyss att uppgradering skett.
Har tre vistelser bokade den närmsta tiden så passar bra.
Det var länge sedan det fanns verksamma gnistar, så då lär det ha blivit några aktier. /gammal kryte.

Även jag har åter blivit Plat tack vare Nemo's guide. Tackar vi för!
Grattis! Kom dock ihåg att använder man DeGir0 kör man på egen hand, supporten är begränsad. Kan jämföras med att koda i Assembler. Oerhört enkelt och smidigt om du vet vad du gör, däremot inte rolig att debugga om man inte vet vad man gör.

Det konto i sin svenska bank som man anger är den referens som används vid pengaöverföring, så välj ett transaktionskonto som du kan överföra pengar från.
Denna biten gör mig lite osäker, när jag väljer att "betala" till 599-4678 så vill den nu ha OCR eller meddelande. Lämnar man OCR tomt eller vad gör man?

Denna biten gör mig lite osäker, när jag väljer att "betala" till 599-4678 så vill den nu ha OCR eller meddelande. Lämnar man OCR tomt eller vad gör man?
Jag skrev in mitt användarnamn som meddelande, fungerade bra.

OT: Jag tror inte att det här betalsättet är spärrat från B3tal0, så om man vill samla Eurobonus-poäng via C00p M3dM3ra M3r så är det också en möjlighet. Edit: Troligen inte, då D3Gir0 vill att betalningen ska komma in direkt från ditt angivna bankkonto.

Last edited:

Jag tror det är därför man reggar sitt konto hos dem - sedan matchar de inkommade betalningar med de konton som är registrerade. Funkade bra för min del iaf. Köporder lagd så jag hoppas den exekveras imorgon...

Grattis! Kom dock ihåg att använder man DeGir0 kör man på egen hand, supporten är begränsad. Kan jämföras med att koda i Assembler. Oerhört enkelt och smidigt om du vet vad du gör, däremot inte rolig att debugga om man inte vet vad man gör.
Jag anvande Avanza, sa fick betala ca 20 EUR i courtage. Kanns anda ok.

Toppen