Dr. Miles
Expert
Om du vill flyga med United så mycket det går (för 200% poäng till SAS EuroBonus) och vill ha stopover (eller som destination) i Miami, tror jag att du måste ha Miami som destination. Vilket innebär att priset går upp till ca 9.200 DKK inkl. skatter med stopover i New York istället för ett pris till New York med stopover i Miami kostar runt 7.200 DKK inkl. skatter (dock flygning över Atlanten blir Lufthansa eller SWISS minst en riktning).Hej, skriver angående det som diskuterades här: Getting started | Sida 2 | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resor
Är alltså på jakt efter biljett CPH-MIA (alternativt HNL om svårt med routing till MIA med United) i slutet av augusti. Vill helst flyga United så långt som möjligt med tanke på 200% till EB. Skulle även önska stopover i NYC på hemvägen, ca 1 vecka. Får man dessutom till det med routing IAD-NYC antingen ut, hem eller båda så vore det ännu bättre (tack Dr. Miles för detta tips)!
Jag har försökt få till routing enligt ovan på ITA Matrix men lyckas inte, får helt enkelt erkänna att jag har väldigt mycket att lära..
Någon som har tips på hur jag ska göra? Eller som lyckas med hitta ett bra pris?
Tack på förhand!
Även om du väljer t ex Hawaii eller Los Angeles, San Francisco, kan du inte flyga via Miami med United fare.