Senaste nytt

Förändrad intjäning och nivåer i Eurobonus

Okej, precis spenderat en dryg timme att läsa igenom denna tråd, jag ville inte ställa min första fråga i forumet utan att ta reda på om den redan besvarats. Men den har ställts flera gånger i denna tråd, men inget svar har getts.

Jag, precis som flera andra här, har en EBS kvalificeringsperiod som går ut sista januari -15. Räcker det då med 45000 p för att nå EBG, eller måste jag uppnå den gamla (nuvarande) gränsen om 50000p?

Jag har en MR inbokad till Spanien i januari (bokad innan 27 nov) värd 6000 p som jag inte behöver om gränsen enbart är 45000 p... Please :D
Hvis du har periode fra 01FEB2014 -> 31JAN2015 skal du kun have 45.000 basispoint for at blive guld.

Utan Flex hade jag inte flugit SAS...sällan en enda vecka jag inte bokar om något flyg samma dag

Precis samma här. Min enda motivering att flyga SAS är att jag behöver flex. Egentligen vet jag inte om det ens är en motivering, jag vet bara att med att be om flex så får jag SAS och inte Norwegian. Och jag använder flexibiliteten i över hälften av fallen.

Finnair har väl med sin Basic, Value och Pro precis vad som föreslås?

En liten undran som ni gärna får kommentera (om den redan avhandlats tidigare i tråden ber jag om ursäkt); har intjänande år som slutare 31 mars. Är det då den nya, lägre, nivån jag behöver för att nå EBD eller är det först nästa intjänande år? Jag uppfattar det som det är den nya nivån.

Den här tråden dog ut snabbt, eller allt kanske är tyckt och sagt? Det blev en tyst accept (svårt att göra något annat iofs)

Toppen