Den här tråden dog ut snabbt, eller allt kanske är tyckt och sagt? Det blev en tyst accept (svårt att göra något annat iofs)
Jag hade nagra resor i November/December jag behovde flex pa sa darav SAS - nu har jag bara 2 resor till EBG for ett ar till. Efter att dom ar gjorda sa blir det BA igen, enda anledningen att boka SAS ar flexen pa Plus biljetterna till oftast "hyfsat" pris.Rösta med plånboken och flyg BA istället...
Jag har inte full koll pa priserna men varje gang jag behover flex pa biljetten sa blir det SAS, det ar nagot som SAS gjort bra. Darfor misstanker jag att snart kommer det ett nytt enhancement med en ny SAS Plus Flex biljett som ar dubbelt sa dyr och flexen pa "billig" plus forsvinner.Jag antar att SAS Plus fortfarande är ganska rejält mycket billigare än BA om du skall ha en fullt flexibel biljett?
Jag har inte full koll pa priserna men varje gang jag behover flex pa biljetten sa blir det SAS, det ar nagot som SAS gjort bra. Darfor misstanker jag att snart kommer det ett nytt enhancement med en ny SAS Plus Flex biljett som ar dubbelt sa dyr och flexen pa "billig" plus forsvinner.