Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.

Harnos

Medlem
Hittat en bonusresa hem från USA som jag tänker använda 2-4-1 på, problemet är att den inte startar där jag befinner mig utan får flyga för pengar till startdestinationen, hur fungerar det med att lägga till ben på en befintlig 2-4-1 resa om det dyker upp lediga platser på det flyget som jag tänkt betala för?
 

Börling

Medlem
Fick hem min andra 2-4-1 voucher för året idag. Med de nya villkoren på så nu har man 2 som gäller i staralliance och hela 2015. Undrar vad som händer när jag fått ihop 150000 i spend 2015. Blir det en 3e aktiv 2-4-1 voucher då?
 

FF#1

Medlem
Fick hem min andra 2-4-1 voucher för året idag. Med de nya villkoren på så nu har man 2 som gäller i staralliance och hela 2015. Undrar vad som händer när jag fått ihop 150000 i spend 2015. Blir det en 3e aktiv 2-4-1 voucher då?

Självklart ska du väl få det?
Då gäller det att miles eller goda idéer för att utnyttja den effektivt.
Plötsligt blir det intressant att boka enkelresor för att få till intressanta resor till bra pris.
 

Transit

Medlem
Andra voucher för i år kom igår :)
Verkar som det lossnat lite hos SAS och Amex.
Framgångsrikt bokat alla vouchers tidigare men det kommer bli roligare och mer användbart då man inte blir låst till SAS destinationer framöver. Oavsett förändringarna som presenterats måste jag säga att detta har ett extremt bra värde och länge kändes det kanske inte helt hållbart med så bra utväxling som det varit hittills.
Några tips på om man tänkte satsa på Australien / NZ under 2015, bolag, rutt m.m.? För och nackdelar med olika alternativ?
 

Henrik_B

Medlem
Med reservation för att detta redan står någonstans undrar jag om min innevarande voucher också blir förlängd när jag byter till Elite? Har idag det gamla AMEX EB.
 

Kandinsky

Medlem
Gick över 150k för sex veckor sedan. Har inte fått någon voucher, trots samtal för fyra veckor sedan. Fler än jag som har problem?
 

HansO

Medlem
Även jag har problem efter jag gick över 150k. Har pratat ett flertal gånger och senast i fredags. De lovade att man skulle fixa min voucher separat och jag skulle få den i början på nästa vecka.
Så det är nog "bara" att ligga på.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen