Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollar man istället på American Express hemsida där man ansöker om kort står det att om jag handlar för 150.000:- får jag 50% för SAS + Star Alliance destinationer. 300.000:- gäller först på Elitecard där man får ytterligare 50% rabatt, denna möjlighet verkar ej finnas på Premium.

Det är detta som gäller...

Alltså att man får ytterligare en 2-4-1 voucher, inte ytterligare 50% rabatt på samma resa :)

Du kan åka med Star Alliance om du har 2-4-1 från Premium och Elite - korten.

Mvh
/NotRyan

Passerade 150000 kr spend på mitt AMEX förra veckan, fick voucher med posten igår, bokade bonusresa med voucher och EB-poäng idag utan några problem. Damen i Tallin såg direkt att vouchern fanns i systemet. Någonting verkar ha ordnat upp sig...

• Gilla
Reactions: Alf
Hej,

Lyckades boka in min första business biljett med 2-4-1 i förra veckan, Chicago t o r i okt-2015 men när jag försöker se den inne på SAS med bokningsreferensen jag fick så får jag ett meddelande som säger att "Mitt Efternamn" är inte registrerad som resenär i denna bokningen.

Är det nått som är fel eller kan man inte se sin 2-4-1 bokning inne på SAS?

Hej,

Lyckades boka in min första business biljett med 2-4-1 i förra veckan, Chicago t o r i okt-2015 men när jag försöker se den inne på SAS med bokningsreferensen jag fick så får jag ett meddelande som säger att "Mitt Efternamn" är inte registrerad som resenär i denna bokningen.

Är det nått som är fel eller kan man inte se sin 2-4-1 bokning inne på SAS?

Detta låter skumt. Du ska kunna se bokningen när du söker på referensen plus ditt namn. Du ser den inte i SAS-Appen heller? jag brukar alltid be dem lägga in mitt eurobonusnummer i bokningen även fast man inte tjänar poäng så att jag får in den i appen.

Hej,

Provade att ladda ner appen och där syns bokningen. Dock så står det som bokningsklass SAS Plus...men det borde ju väl inte vara något att hänga upp sig på, vart ju seatad på rad 1D/1F i nya kabinen :)

Konstigt dock att jag inte kan se bokningen på hemsidan.

Hej,

Provade att ladda ner appen och där syns bokningen. Dock så står det som bokningsklass SAS Plus...men det borde ju väl inte vara något att hänga upp sig på, vart ju seatad på rad 1D/1F i nya kabinen :)

Konstigt dock att jag inte kan se bokningen på hemsidan.

Hej! Det står alltid SAS plus i appen när man åker business iom hur appen tolkar bokningsklassen (I), som är SAS plus utom long haul.

Du borde nog försöka kolla upp så att ditt namn blev rätt i bokningen! Den ska gå att få fram på SAS.se.

Upptäckte nu att dom i bokningen har lyckats vända på mitt namn, alltså att mina två förnamn är reggade som mitt efternamn och mitt efternamn som förnamn. Är det bara Tallinn som kan göra den ändringen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen