Nu har de ändrat redovisningen så att det är korrekt:Jag kollade detta precis. Det står 20 000 tillgängliga poäng, men kontosaldot har inte ökat...Visa bifogad bild 29296
Ringde AMEX igenKunde inte låta bli, ska köpa en resa och vill verkligen ha rätt försäkring.
Fick veta att så länge AMEX har godkännt ansökan så omfattas man av denna, bra det ...
Hon hävdade dock bestämt att det fortfarande är ett tekniskt fel hos SAS EB som gjort att inga ansökningar är klara ännu.
När jag frågade hur det kommer sig att jag vet om "minst ett 10 tal personer vars ansökan gått igenom redan helt" så sa hon minst 5 ggr att det var omöjligt, att det var max ett 15 tal totalt som blivit klara och att det sen tog total stopp tills igår eftermiddag...jävla lurigt det här med dator och filer
Är det någon som faktiskt fått voucher nr 2 ännu? Baserat på tidigare spend. Ligger själv på ca 450k, men har inte hunnit fixa till ansökan ännu, och det vore ju fånigt att inte hinna före årsskiftet...
Hur fungerar det med extrakort? Kommer spenderingen på det kortet in på huvudkortets EB-konto? Tidigare har ju detta inte funkat men nu iom möjligheten med familjekonto så antar jag att det inte längre är ett problem. Någon som verifierat med kundtjänst hur det fungerar?