Nej de håller tydligen koll på hur många grundpoäng man har tjänat så man behöver inte ha dem kvar. Så här ser det ut för mig nu efter att jag har fört över en drös poäng:Men, men dubbleringen då:
Passa på att samla ännu fler poäng innan 31 december. Alla grundpoäng du har då kommer nämligen att dubbleras.
Måste ju innebära att man inte ska flytta över poängen förren efter dubbleringen skett?
Nu är jag övertygad.
Det får bli ett COOP med mera mer kort för mig.
Det där med hyrbils försäkringen är bra.
Dessusom har jag köpt många flygbiljetter och usdm och life miles poäng som snart ska betalas.
Fråga: Man får väl inte coop poäng för kontant uttag utomlands med Coop betala efter kortet?![]()
För att få ut maximalt med poäng så bör du ha ett amex som du först betalar så mycket som möjligt med och sedan betalar du amexräkningen med ditt coop medmera mer genom betalo.Nu är jag övertygad.
Det får bli ett COOP med mera mer kort för mig.
Det där med hyrbils försäkringen är bra.
Dessusom har jag köpt många flygbiljetter och usdm och life miles poäng som snart ska betalas.
Fråga: Man får väl inte coop poäng för kontant uttag utomlands med Coop betala efter kortet?![]()
Om man nu är ute för att utnyttja detta system på ett sätt som möjligen är på gränsen till den tänkta användningen, är det då något som hindrar att man använder kortet för att betala mer eller mindre godtyckliga belopp till sitt eget bankgiro?betalar du amexräkningen med ditt coop medmera mer genom betalo.
Om man nu är ute för att utnyttja detta system på ett sätt som möjligen är på gränsen till den tänkta användningen, är det då något som hindrar att man använder kortet för att betala mer eller mindre godtyckliga belopp till sitt eget bankgiro?