pep
Medlem
Jeg mener 4 hjul sticker ur backen meget mere end 2 hjul?? Belastning på håndled? People like us are underusing those....??.... sticker ur baken, rulla istället för släpa (minskar belastning på handled)...
Jeg mener 4 hjul sticker ur backen meget mere end 2 hjul?? Belastning på håndled? People like us are underusing those....??.... sticker ur baken, rulla istället för släpa (minskar belastning på handled)...
Det är inte bara Carbon Footprint som blir större.
Mitt problem är att om om alla ska rulla sin väska i stället för att bära den så tar dom upp ungefär dubbelt så stor yta, i kön, i flygplansgången, på tåget etc. Dessutom börjar jag bli innerligt trött på folk som inte fattar att man måste ta ut svängarna med sin rullväska och kör den över eller framför mina fötter.
Jeg mener 4 hjul sticker ur backen meget mere end 2 hjul?? Belastning på håndled? People like us are underusing those....??![]()
Jeg har aldrig forstået hvad man skal bruge 4 eller flere hjul til?
Tumi verkar inte ha det problemet iaf. De är otroligt stabila imho. Min gamla Samsonite tippade dock lätt.Fyra hjul ökar säkerheten för att väskan tippar om vikten är snedfördelad (laptop i ytterfacket tex).
Du får väl låta bli att stå i en backe när du släpper den då..Jag avskyr fyrhjulingar. De står ju inte still när man släpper dem.
Folk kan inte dra en väska med 2 hjul. De förstår inte vad det innebär att väskan åker efter och sticker ut på sidan. Effekten blir att man tar upp ungefär 2-3x den plats man borde ta upp och desutom kör på folk.
Jag fullkomligt hatar de som envisas med att dra runt på tvåhjulingar, framförallt när de försöker dra den nerför mittgången i flygplanet.
Var köper man lämpligast Victorinox i Sverige?
mvh
Ulf