Senaste nytt

Aegean Miles&Bonus intjäningsfrågor tråden

Miles för United står på biljetten, frågan var mer om det klarar sig med datum osv efter som de 100p
jag fått i välkomst bonus försvinner 2014-10-12 men bör klara sig då!

Milesen jag skrev ut blir det bara 50% på om jag fattar "Earn Miles" Listan rätt?

Då bör du ha ca 17,5K och blir inte guld 2014 10 10 om jag tolkar reglerna rätt. Ska väl inte vara några problem med guld om du åker en 100% miles klass i december.

Brukar Aegean Miles & Bonus ha sign up-kampanjer eller rekryteringskampanjer emellanåt som ger mer välkomstpoäng än de 1000 poäng som är standard eller är det as good as it gets?

Brukar Aegean Miles & Bonus ha sign up-kampanjer eller rekryteringskampanjer emellanåt som ger mer välkomstpoäng än de 1000 poäng som är standard eller är det as good as it gets?

Du tycker det är för lite att bara få 5% av de miles du behöver för att nå guld eller? :)

Jag har inget minne av att de brukar ha bättre kampanjer än så, men det kan säkert förekomma.

Du tycker det är för lite att bara få 5% av de miles du behöver för att nå guld eller? :)

Jag har inget minne av att de brukar ha bättre kampanjer än så, men det kan säkert förekomma.
De körde någon för nått år sedan där man fick 2000 som startpoäng men är man lite konstruktivt lagd så kan man ju snart sno ihop ett livstidsguld hos Aegean utan att vänta in en sådan kampanj. Så väldigt många resor krävs ju inte.. Det gäller bara att ha koll på deras Earn points sida så man bokar rätt bolag och typ av biljett.

Bara det faktum att det är "tier miles" man får känns väldigt fördelaktigt. Jag vet inga andra program som gör det (men det finns säkert). Som sagt så är det inget att vänta på, signa upp och samla till ett guldkort :)

Bara det faktum att det är "tier miles" man får känns väldigt fördelaktigt. Jag vet inga andra program som gör det (men det finns säkert). Som sagt så är det inget att vänta på, signa upp och samla till ett guldkort :)
Jag håller med, det är mycket generöst och om programmet inte hade haft några år på nacken hade jag varit skeptisk till att gå med. Men de verkar få det att gå runt så det är bara att hoppa på.

De körde någon för nått år sedan där man fick 2000 som startpoäng men är man lite konstruktivt lagd så kan man ju snart sno ihop ett livstidsguld hos Aegean utan att vänta in en sådan kampanj. Så väldigt många resor krävs ju inte.. Det gäller bara att ha koll på deras Earn points sida så man bokar rätt bolag och typ av biljett.
Mitt nästa SAS-flyg är inte förrän i början på september så jag kan avvakta till ett par dagar innan avresa med att anmäla mig till Aegean Miles & Bonus. Har jag tur dyker ett ännu bättre erbjudande upp, annars är 1000 poäng i sign-up bonus fullt tillräckligt.

Finns det möjlighet att köpa till poäng i det här programmet? Behöver lite extra miles utöver de jag siktar på för att sedan kunna spendera dem på något vettigt.

Toppen