Nej. Men tjäna extrapoäng på booking.com eller hyrbil.Finns det möjlighet att köpa till poäng i det här programmet? Behöver lite extra miles utöver de jag siktar på för att sedan kunna spendera dem på något vettigt.
Detta är kanske en väldigt dum fråga men det må så vara. Uppenbarligen är det väldigt viktigt vilken bokingsklass man reser i om man ska få poäng hos Aegean eller inte. Jag undrar bara hur man ser denna bokningsklass när man bokar? Är det något man alltid kan se i samband med bokning?
Det blir 2x 744 miles då 1200 avser det lägsta du kan tjäna på en flygning.En snabb fråga för att få lite extra klarhet, poängkreditering till A3.
Flygning ex. DUB-CPH i SAS Plus, sträckan är 774 miles, ordinarie intjäning är då 1200 miles(minimum miles), då borde väl sträckan bli till 2400 miles totalt i och med 200% intjäning, tänker jag rätt eller fel?
A3 rundar inte upp till närmaste 100-tal som SAS, så det blir lite ojämnt. Sedan kan du kolla vilken bokstav flygklassen har och se på A3's site hur många procent miles du får.
Ah, ok då hänger jag med.Det blir 2x 744 miles då 1200 avser det lägsta du kan tjäna på en flygning.
En snabb fråga för att få lite extra klarhet, poängkreditering till A3.
Flygning ex. DUB-CPH i SAS Plus, sträckan är 774 miles, ordinarie intjäning är då 1200 miles(minimum miles), då borde väl sträckan bli till 2400 miles totalt i och med 200% intjäning, tänker jag rätt eller fel?