Jag och "fröken rob74" sitter i SAS Gold Loung på ARN T5 och äter lite tomatsoppa och kycklingspett i väntan på flyget till OSD kl 17:50.
Mycket folk här nu.
Schnitzel i FCL B lounge Frankfurt i väntan på kvällsflighten till HKG. WorldCup meny med Brahma öl, prime beef burgen, currywurst , crepes med mera. Lite folk oxå
Jag och "fröken rob74" sitter i SAS Gold Loung på ARN T5 och äter lite tomatsoppa och kycklingspett i väntan på flyget till OSD kl 17:50.
Mycket folk här nu.
Och då är planet försenat...
Givetvis kom sms:et medans allt rullade genom securityn till T4...
Mycket folk i farten idag, och nåt så in i glödheta varmt på flygplatsen. När ska de installera lite riktig AC här? Tänker på hur svalt och skönt det brukar vara på BKK...
Det som gor det hela extra intressant ar att Eko Pro biljetterna ligger ca 100-200 pund dyrare an de billigare per leg - sa fragan ar varfor min bijett kopt av BA gav denna typen av biljett - inte for att jag klagar.....
Doha - Business Class og First Class Lounges. Total fyldt og mange bliver gæster afvises med løfte om "giftvoucher" i stedet for. Jeg måtte forgæves vente i de lange køer for toiletterne. Også lange køer ved Premium passengers desk. Det eneste opløftende er de ca. 5 forskellige champagner, men hvad kan man drikke klokken 06 om morgenen....? Den nye Premium terminal lader vente på sig....
Jag är i SAS Gold lounge på Arlanda T5 och väntar på flyget till Berlin.
Det var ganska mycket folk på vanliga säkerhetskontrollkön men inte en enda person på Fast track.
Jag är mycket tacksam för SAS som förlängde mitt SAS EuroBonus Gold av någon anledning.