Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
SAS Scandinavian Lounge på Oslo-Gardermoen. För alla som ska resa från Oslo idag kan jag meddela att det är mycket resenärer idag. Sommarferie har börjat på riktigt och väntetiden just nu i security är 15min. Stort tack till Fast Track, tog 2 minuter för mig max!;)

God eftermiddag från Scandinavian Lounge, Kastrup. Tur att jag åt tidigare, idag serveras de ohyggligt vidriga fiskefrikadellerna. SK406 om en timme.

I TAP Premium Lounge for forsta gangen. Inte sa stort och inget solljus men annars helt ok. Smorgasar med palagg finns. I jamforelse med fiskfrikadeller ar de fantastiska.

God eftermiddag från Scandinavian Lounge, Kastrup. Tur att jag åt tidigare, idag serveras de ohyggligt vidriga fiskefrikadellerna. SK406 om en timme.

Imho er Kastrup den lounge med dårligst udbud (af dem i Skandinavien) af mad. Få noget laks, kylling og lidt frisk salat ind evt. Suppleret med noget mousserende og så har man faktisk en ganske fornuftig lounge.

Arlanda T4 Lounge, jämmer och elände... folkis pumpen är trasig så det får bli en flaska Carlsberg istället till grönsaksstavarna och dippen. :)

Sitter och väntar på SK 71 som ska gå kl 19:25 härifrån OSD ner till ARN. Planet landade just, så det blir nog några minuter sent.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen