Jonas C
Medlem
09.45 flighten ARN-ZRH lider av en form av schizofreni. Det var varit lunch och frukost om varandra för mig![]()
Frukost på helger måntro? I alla fall om man utgår från att de flesta gärna äter sin frukost lite senare på en lördagsmorgon.
09.45 flighten ARN-ZRH lider av en form av schizofreni. Det var varit lunch och frukost om varandra för mig![]()
Frukost på helger måntro? I alla fall om man utgår från att de flesta gärna äter sin frukost lite senare på en lördagsmorgon.
Mellan ZRH-PMI är det normal kallskuret och bröd. 09.45 flighten ARN-ZRH lider av en form av schizofreni. Det var varit lunch och frukost om varandra för mig![]()
Flög C på Swiss premiärflygning GVA-GOT den 14/12 förra året. Var ensam i C så upplevde samma sak som trådstartaren här. Bra frukost och otrolig service. Det enda smolket i bägaren var väl att jag troligtvis blev matförgiftad under flygningen för när jag väl kommit fram började en annan mindre trevlig del av resan. Men i stort kan jag hålla med om att LX C är beroende på beläggningen. Vet att när jag flög ZRH-OSL i november var servicen inte alls att jämföra. Beläggningen i C var väl ungefär 50% och servicen var stressad och rent ut sagt otrevlig.
Jojo, men jämför med SAS Plus då.....
Återigen, SAS Plus är ekonomiklass med flexibilitet och lite annat. Varför jämför du det med Swiss C?
Återigen, SAS Plus är ekonomiklass med flexibilitet och lite annat. Varför jämför du det med Swiss C?