Senaste nytt

Air France KLM matchar ditt guldkort

To maintain your Gold membership level next year, earn your remaining 39,019 Level Miles or 27 Qualifying flights before 31/12/2013.

Här har man lite att jobba på för att behålla sitt guldkort. Det var trevligt så länge det varade !

To maintain your Gold membership level next year, earn your remaining 39,019 Level Miles or 27 Qualifying flights before 31/12/2013.

Här har man lite att jobba på för att behålla sitt guldkort. Det var trevligt så länge det varade !

Jag hade klarat det om jag hade haft ett år på mig från det att jag fick guldkortet, men det är ju tyvärr inte så det fungerar. Men en silverstatus har jag i alla fall flugit ihop, och det ger ju iallafall Sky Priority.

Fick liknande besked. Men själva kortet gäller dock till 03/14.
Det brukar ju vara lite överlappning mellan kort och kvalår, men det var ju oväntat långt i detta fall...

Det har endast blivit 4 segment för mig, men ska satsa på att flyga mer Skyteam under januari-mars så man kanske kan behålla guldet :)

För mig blev det förnyat FBG 2014 efter ett par längre resor med Skyteam som jag förmodligen inte hade använt om det inte var för Karin Co. Och även tack till denna sidan för allt detta.

Kan bekräfta att KLM/Air France kör med soft landning på detta erbjudande.

Fick hem ett silverkort idag! Bara gjort 4 segment, men nu då man fortfarande är Elite så lär det bli fler ;)

Fick mitt silverkort igår.
Om det står 2014-03 på guldkortet jag fick förra året, innebär det att det gäller tom 2014-03 eller fram till 2014-03?

Toppen