kristofergustafsson
Medlem
Har nu precis fått ett mail från fnd@amadeus.com med den efterfrågade informationen, exempelvis "TICKET: TA/ETKT" så nu är jag nöjd 
Sag nyss att en itinerary som jag bokade den 15 December forra aret nyss biljetterades i natt. Tog nastan tva mander, men involverade en hel del strul pa vagen.
Har bokat ett flertal resor genom LM det senaste halvaret, och alla utom denna har biljetterats korrekt "omedelbart" (i.e. inom 48h).Låter som strul man vill undvika. Vad hände? Mina biljetter har funnits omedelbart.
Jag funderar på om detta manuella steg kan påverka eventuella "kreativa" bokningar, då någon faktiskt manuellt verkar titta på resan innan den biljetteras även om man gör bokningen online. Hoppas inte...Originalbokningen visade bada benen den 3 december pa Amadeus/CheckMyTrip, men nar flighten biljetterades sa var PVG-MEL den 3 december istallet. Antar att LM gor detta manuellt och nagot maste gatt snett.
Någon som vet när de tänker hålla deras nästa Buy Miles Kampanj??![]()