Detta kanske är gamla nyheter, men jag ser att man kan boka Singapore Airlines F med Lifemiles, mellan Dehli och Singapore.
Har nu också använt Lifemiles för att göra en bokning för första gången. Mycket smidigt och prisvärt!
Någon som vet om de, likt USDM, mailar en kopia på biljetten eller hur jag kan få tag i den? Har fått ett Amadeus-nummer som fungerar och går att välja plats med, men saknar exempelvis E-ticketnumret och alla de fina bokstavskombinationerna typ "SEL0.00 YRT/DM NUC0.00END ROE6.57036".
Har också fåt ett mail med glada färger och där min resa presenteras. Men inga biljettdetaljer. Biljetten är till en vän som behöver söka visum, så jag tänker att jag behöver en detaljerad specifikation av vad som faktiskt är bokat. Men det kanske räcker med en utskrift från CheckMyTrip?Jag fick ett mail vill jag minnas
Aha, då väntar jag!Palazzi skrev:Brukar komma i ett separat mail senast dagen efter - kanske är det beroende på tidsskillnaden.
Ticket number: xxx-xxxxxxxxxxxx
Issuing Airline: TA
Endorsments/Restrictions *M*NON END/REF FEE50USD/CHNG150USD/LIFEMILES TKT AWARD/NO MILES
Ticket status: e-ticket processed: DDMMMYY