KavlingeDude skrev:Det är väldigt sällan jag har behövt betala för mitt även fast jag bara åker economy. Vad det beror på kan man bara spekulera i.Klicka för att utvidga...
Kul för dig. Pandion?
KavlingeDude skrev:Det är väldigt sällan jag har behövt betala för mitt även fast jag bara åker economy. Vad det beror på kan man bara spekulera i.Klicka för att utvidga...
GOTATH skrev:Kul för dig. Pandion?Klicka för att utvidga...
KavlingeDude skrev:425 000 kommer att frysa inne i år så ag har plaerat in en rejäl bonusresa med mig och min fam )Klicka för att utvidga...
Glenn E skrev:Har de något bra vin eller mousserande i SAS PLUS?Klicka för att utvidga...
perhall skrev:SAS pratar ju om fri mat och dryck i PLUS, men för dryck gäller det inte inrikes. Tycker inte det framkommer i marknadsföringen, vad tycker ni andra?Klicka för att utvidga...
perhall skrev:Och många inrikes är rätt långa, t ex ARN-LLA är ju lika långt som ARN-FRA ungefär.PerKlicka för att utvidga...
Jag gillade det mousserande som var från Luxemburg fast Krug på ANA var bättre.fcx skrev:Vita är helt OK. Passar till maten de serverar.Mousserande är väldigt surt. Passar bäst med något sött till (finns Gott-och-blandat ombord).Klicka för att utvidga...
miramax skrev:Hur mycket mat och dryck(alkohol) ingår egentligen på long haul i SAS Plus?Klicka för att utvidga...
Najk skrev:Jag har alltid fått väldigt generöst med dricka i Plus på Longhaul när jag varit på det humöret.Senast satte de ribban själva när jag bad om mousserande till förrätten och rött till huvudrätten.De hade två olika röda och värdinnan sa, testa båda.Så där satt jag med 3 flaskor direktKlicka för att utvidga...