Senaste nytt

Hur mycket mat & dryck ingår i SAS Plus egentligen

Det ses väl fortfarande som olika kabiner, även om skynket inte finns där. SAS har visserligen lite att förtydliga här och jag tycker de ska ta tillbaka skynket för att förtydliga det hela.

Även när skynket fanns, så envisades många economy-pax med att försöka använda toaletten där framme och det var inte allt för sällan som personalen inte brydde sig. Det här är ju den riktigt tråkiga sidan av SAS - att man inte törs stå upp och försvara att vissa passagerare har fler förmåner än andra...

Kul för dig. Pandion?

Om det vore så väl :) men oftast så behöver jag inte betala av ngn anledning. Jag vet inte hur mkt info de har men kanske de ser mina 1 625 000 poäng ( jag vet. Jag är urusel på att använda mia poäng - fast jag tog en businessuppgrade senast från PEK. 425 000 kommer att frysa inne i år så ag har plaerat in en rejäl bonusresa med mig och min fam )

Gillar inte Lutfwaffe.
Hainan ligger fast så SK till PEK är klar likasom CA inrikes. Men Hainan är enough efter 8-10 dgr så vi kommer att flyga vidare.

SAS pratar ju om fri mat och dryck i PLUS, men för dryck gäller det inte inrikes. Tycker inte det framkommer i marknadsföringen, vad tycker ni andra?

OK vin men inte särskilt imponerande...som på tåget eller i en flygplatslounge...
Per

SAS pratar ju om fri mat och dryck i PLUS, men för dryck gäller det inte inrikes. Tycker inte det framkommer i marknadsföringen, vad tycker ni andra?

Du kan få alla alkoholfria drycker som finns ombord i SAS Plus inrikes. Som sagts så många gånger tidigare här på forumet är det emot svensk alkohollag att "ge" bort alkohol inrikes.

Toppen