T
Tommy Palomäki
Guest
miramax skrev:Men bara från Arlanda när destinationen är UmeåKlicka för att utvidga...
nej. Jag har en bokning med SAS till AMS och den trafikeras av KF. Förra veckan flög KF en SK avgång till FRA.
miramax skrev:Men bara från Arlanda när destinationen är UmeåKlicka för att utvidga...
Tommy Palomäki skrev:nej. Jag har en bokning med SAS till AMS och den trafikeras av KF. Förra veckan flög KF en SK avgång till FRA.Klicka för att utvidga...
miramax skrev:Flög med Blue1 till umeå häromkvällen. SAS Plus fick ett glas vatten i väntan på take off. Efter servering fick de även kuddar och filtar!Klicka för att utvidga...
Tommy Palomäki skrev:Tack igen SAS att ni löste mitt problem med min bagage ikväll. Väskan hade gått sönder och det var inte något större problem att få en ny ersättningsväska från SAS. Ni är ju bästa!Klicka för att utvidga...
telelina skrev:Hur funkar det m ersättningsväska får man en i samma prisklass?Klicka för att utvidga...
Tommy Palomäki skrev:Här kommer några bilder från hemresan.Visa bifogad bild 21156Klicka för att utvidga...
SeaPlanePilot skrev:Måhända sauternes?Klicka för att utvidga...
Tommy Palomäki skrev:Fick e-post från SAS idag för en bokning som jag gjorde i måndags. Det var jätte kul överraskning och bra initiativ att SAS vill hjälpa mig inför resan. Här kommer e-post. Bra jobbat SAS!Klicka för att utvidga...
taxvalp skrev:Jag är själv stor SAS-vän och dessutom aktieägare - men jag tror inte att någon annan än @Tommy Palomäkikan bli så glad för ett reklammejl från SAS!Klicka för att utvidga...