Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

På ARN T4 fick jag mycket bra hjälp vid servicecenter när jag lyckades boka om en biljett till en tidigare flight ca 5 min innan boardning på den tidigare flighten. Till saken hörde att jag hade incheckat bagage.....!

Jag sparade 2 timmar och blev mycket nöjd.

Igår Fredag 8/11, flög SK 547, från CPH till AMS. Satt längst bak vid toan, och när vi lyft så kommer en värdinna och frågar om jag vill flytta så slapp sitta vid toan. Men jag sa att det var ok, men som tröst fick jag en liten chokladbit, mycket trevlig liten gest. Tänk vad en liten chokladbit kan göra en glad. :)

Igår Fredag 8/11, flög SK 547, från CPH till AMS. Satt längst bak vid toan, och när vi lyft så kommer en värdinna och frågar om jag vill flytta så slapp sitta vid toan. Men jag sa att det var ok, men som tröst fick jag en liten chokladbit, mycket trevlig liten gest. Tänk vad en liten chokladbit kan göra en glad. :)

Ja, man kan faktisk komme meget langt med lidt, også uden at koster noget særligt :) Det var der jeg synes at SAS kunne forbedre deres kundepleje væsentligt, netop med de små ting.

Jeg blev selv ganske overrasket da jeg på en AB-flyvning fra CPH til TXL opdagede at AirBerlin yder en rigtigt fin service ombord. Skulle egentligt have fløjet med SAS, men de havde aflyst afgangen, og jeg måtte derfor ombookes til AirBerlin. Her kunne man få serveret nærmest alle former for drikkevarer, snacks og kiks, og sågar også et lille stykke chokolade da turen var slut. Dette havde jeg ikke forventet, og det fik mig i hvert fald til at tænke at SAS måske kunne udvide deres sortiment bare en lille smule, frem for bare at servere kaffe og te. Faktisk blev jeg også en smule skuffet (besviken) over SAS, da jeg på turen hjem til CPH, bad om lidt vand og fik at vide at det kostede 25 kr. (!) Jeg endte dog med at få et glas vand alligevel, men når de nu alligevel laver kaffe og te, var det vel ikke for meget om man også kunne nøjes med bare vand...

Ja, man kan faktisk komme meget langt med lidt, også uden at koster noget særligt :) Det var der jeg synes at SAS kunne forbedre deres kundepleje væsentligt, netop med de små ting. Jeg blev selv ganske overrasket da jeg på en AB-flyvning fra CPH til TXL opdagede at AirBerlin yder en rigtigt fin service ombord. Skulle egentligt have fløjet med SAS, men de havde aflyst afgangen, og jeg måtte derfor ombookes til AirBerlin. Her kunne man få serveret nærmest alle former for drikkevarer, snacks og kiks, og sågar også et lille stykke chokolade da turen var slut. Dette havde jeg ikke forventet, og det fik mig i hvert fald til at tænke at SAS måske kunne udvide deres sortiment bare en lille smule, frem for bare at servere kaffe og te. Faktisk blev jeg også en smule skuffet (besviken) over SAS, da jeg på turen hjem til CPH, bad om lidt vand og fik at vide at det kostede 25 kr. (!) Jeg endte dog med at få et glas vand alligevel, men når de nu alligevel laver kaffe og te, var det vel ikke for meget om man også kunne nøjes med bare vand...
Konstigt, jag har alltid fått vatten ( utan brus/gas/kolsyra) gratis.

Konstigt, jag har alltid fått vatten ( utan brus/gas/kolsyra) gratis.

Jeg var også lige ved at falde ned af stolen, da hun sagde det. Enten må hun vel have forstået det som om at jeg havde bedt om en hel flaske vand (hvad jeg ikke gjorde), eller også... ja, jeg ved det ikke. Men det var i hvert fald en noget anderledes oplevelse end hvad jeg lige havde oplevet med AirBerlin et par dage forinden. Men så var det jo altid noget at turen ikke varede i flere timer :)

Nu är jag inte speciellt nöjd med LH och jag ids inte starta upp tråden "LH- det här gjorde ni obra" då jag med utgångspunkt från erfarenheterna av "Helga & co" från Luftwaffe försöker hitta andra lösningar så ofta det går. Tror dock att de flesta bolag har bekymmer med personal som inte har det bästa för ögonen så det är väl bara att sänka ribban på förväntningarna....

Flighten ner till Barcelona från Oslo var otroligt trevlig tack vare vår härliga norska flygvärdinna! Hon var helt fantastisk på service!

Hon förstod snabbt att jag, palmen & magino kände varandra & flyttade om oss så att vi fick sitta ihop. Hon frågade lite försiktigt vilka vi var, vad vi skulle göra & varför vi flög via Oslo. Hon tipsade om lite olika "event" som att besöka gate gormet & flygskolan. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad hon hette men det var 2013-11-08 SK4685. Vi pratade om MD-eventet & fick bubbel på rullande band. ;) Detta är definitivt en av mina trevligaste flygningar och 3.5h kändes som 30min.

Detta var service som inte kostade något extra men som var det som betydde mest för oss! :)

Mer om resan här:http://www.businessclass.se/forum/lounger/13116-planering-bc-traeff-i-barcelona-loerdag-9-e-november-perfekt-foer-mileage-run.html

Toppen