Ja, man kan faktisk komme meget langt med lidt, også uden at koster noget særligt

Det var der jeg synes at SAS kunne forbedre deres kundepleje væsentligt, netop med de små ting. Jeg blev selv ganske overrasket da jeg på en AB-flyvning fra CPH til TXL opdagede at AirBerlin yder en rigtigt fin service ombord. Skulle egentligt have fløjet med SAS, men de havde aflyst afgangen, og jeg måtte derfor ombookes til AirBerlin. Her kunne man få serveret nærmest alle former for drikkevarer, snacks og kiks, og sågar også et lille stykke chokolade da turen var slut. Dette havde jeg ikke forventet, og det fik mig i hvert fald til at tænke at SAS måske kunne udvide deres sortiment bare en lille smule, frem for bare at servere kaffe og te. Faktisk blev jeg også en smule skuffet (besviken) over SAS, da jeg på turen hjem til CPH, bad om lidt vand og fik at vide at det kostede 25 kr. (!) Jeg endte dog med at få et glas vand alligevel, men når de nu alligevel laver kaffe og te, var det vel ikke for meget om man også kunne nøjes med bare vand...